Täyskäännös Terveyteen

Hehkuva Polku

Tervetuloa Hehkuva Polku -blogiin, jossa jaan avoimesti matkaani kohti terveyttä ja henkistä hyvinvointia. Olen Juha-Matti, 35-vuotias perheenisä ja elämäntapamuutoksen tekijä.

Tarina Taustalla

Kymmenen vuoden taistelu ylipainon kanssa on opettanut minulle paljon itsestäni. Tunnesyöminen, herkuttelu ja liiallinen alkoholin käyttö ovat olleet osa elämääni, mutta nyt olen päättänyt tehdä täyskäännöksen terveyden ja onnellisuuden suuntaan.

Perheen Voima

Perheeni, rakas kihlattuni ja hänen poikansa sekä kaksi uskollista koiraa, ovat minulle suuri voimavara. He ovat innoittaneet minua miettimään elämän tärkeitä asioita ja tekemään muutoksia.

Matka Alkaa

Vuoden 2024 alussa päätin muuttaa elämäni suuntaa. Viimeisen oluen ja viimeisen pakastepizzan nautittuani aloitin matkani kohti henkistä hyvinvointia ja terveellisempää elämää. Tämä blogi on osa tätä matkaa, ja toivon, että se voi toimia inspiraationa muille, jotka ovat samanlaisella polulla.

Tule Mukaan Matkalle

Tämä blogi on avoin paikka jakaa kokemuksia, tunteita ja oppimista. Täällä puran ajatuksiani, ja toivon voivani tarjota vertaistukea ja motivaatiota niille, jotka käyvät läpi samankaltaisia muutoksia elämässään.

Tervetuloa mukaan Hehkuva Polku -blogiin. Yhdessä teemme täyskäännöksen terveyteen ja henkiseen hyvinvointiin!

Kommentit